5 Temmuz 2018 Perşembe

Kore Lezzetleri -2- ve Sopung




  Dolu dolu bir masanın yemeklerinden bahsetmeden önce hayal kırıklıklarımdan bahsetmek istiyorum.Öncelikle bu yazı nefretle veya sinirle yazılmış bir yazı değildir.Tüm herşeyi tamamen objektif olarak yorumluyorum.Gittiğimiz yer Fatih-Karagümrükteki Sopung Kore-Pasta ve Yemekler adlı küçük bir restorandı.Servisten aşırı derece rahatsız olduğum hatta bir ara kalkıp gitmeyi bile düşündüm.Neden? Hemen anlatıyorum. Öncelikle arkadaşlarım da ben de çok fazla aç değildik. Masamıza oturduk ve muhabbet etmeye başladık. Tam 15dk. kimse bize mönü getirmedi. İşin komik tarafıysa restoranda çok fazla müşteri yoktu. 15dk.sonra mönü getirmelerini rica ettim ve kısa bi zamanda siparişlerimizi verdik. Saat tam 15:15te siparişleri verdik ve tam olarak 16:10da yemekler masaya geldi.Geldi mi sandınız?Geldi tabii.Ama eksik. Peynirli istediğim ddobokki peynirsiz geldi. Hadii bi 10 dk. daha. Bizden sonra sipariş veren kişiler bile(aynı yemeği sipariş etmişiz) yemeklerini afiyetle yerken biz baya bekledik. Ve en çok sinir olduğum şey ise asla kimsenin mahcubiyet göstermeyip özür dilememiş olması. Kimse girdiği restoranda tam 1 saat 10 dk. sonra yemek yemek istemez. Ha bir de garsonlar neden pipetleri masaya bırakmak yerine atıyorlar anlamış değilim.

     
        Ddobokki


 Üst fotoğraftaki  (yanlış)gelen ramenli ddobokki aşağıdaki foto ise benim istediğim ramen ve peynirli ddobokki.Porsiyon olarak baya iyi olan bu yemeğin sosu inanılmaz acı ki ben acı yiyen biriyim.Peynir bir tık acısını alıyor.Ddobbkki yani sosis gibi görünen şeyler pirinç unundan yapılan ve adına pirinç keki dedikleri hamurumsu ,yemesi oldukça eğlenceli lezzetli bir yemek. Bu zamana kadar deneyip en sevdiğim Kore yemeği budur. Daha önce defalarca yedim.Sade olanını da denedim ama en iyisi peynirli olan.


       Naengmyeon
   

  Evet. Yanlış görmediniz. İçerisinde buz var.:) Soğuk siyah noddle; aşırı beklenti içerisinde sipariş verdiğimiz bir yemekti fakat çok büyük bir hayal kırıklığı oldu. İçerisinde soğan,hafif salça ve yine şeker tadı aldım. Noddle herhangi bir tadı yoktu.Öylece boş tatsız,tutsuz bir yemek gibiydi. Masada dört kişiydik ve hiçbirimizin damak zevkine uymadı.

Gimbap


 Beni asla rahatsız etmeyen sanki farklı birşey yiyormuşum gibi hissettirmeyen ve her gittiğimde mutlaka yediğim;GİMBAP. Bunun detaylı yazısı diğer blogda mevcut,mutlaka onu da okuyun.Aşağıda link bıraktım.


  Kişi başı sipariş vermeniz gereken bir restoran. Eğer kişi başı sipariş vermiyorsanız 5 tl ek servis ücreti alıyorlar.Yazı fazla uzamasın diye iki parçaya böldüm. Diğer parça için beklemede kalın. Son olarak da hepimizin damak zevki farklıdır o sebeple tabi ki bizim sevmediğimiz şeyi siz de sevmeyeceksiniz diye bir şey yok.

Blogdaki ilk Kore Lezzetleri yazısını okumak için alttaki linki tıklayın;

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...