14 Ağustos 2017 Pazartesi

YVES ROCHER-Pure System (Siyah Noktalara Karşı Temizleme Jeli)


 Tek bir nemlendirici sprey almak için girdiğim mağazadan, satıcının tatlı diliyle koca bir cilt bakım seti alarak çıktım.Öyle başladı bizim hikaye.Öncelikle mağazalarda sürekli hırsızlık yapacakmış gibi peşimizde dolanan,ürün sorunu yaşadığınızda yiycekmiş gibi bakan bütün kozmetik mağaza çalışanlarındansa Yves Rocher çalışanları bu konuda ödül falan almalı.Gelelim bizim temizleme jeline; serideki beni en tatmin eden ürün oldu kendileri.Fakat iki farklı yöntemle uyguladığım ürünün biri oldukça başarılıyken diğeri ise hüsrandı.

  İlk beni hüsrana uğratan yöntemle başlıyorum.Bu aslında çoğumuzun ürünü eline sıkıp yüzüne dairesel haraketlerle uyguladığı yöntem.Jel kıvamda olan temizleyicinin içerisinde minik minik partiküller mevcut.Ne kadar minik olsalarda cildinizde çok rahat hissediliyor ve peeling etkisi yaratıyor.Siyah noktaları temizlemekte doğal olarak diğer temizleyici jellere kıyasla daha iyi.Fakat aktif sivilceleriniz varsa veya benim gibi sivilceye meyilli cildiniz varsa anında sivilce yapacaktır ki,bendeki sonuç bu şekildeydi.Ürünü ilk  deneme yöntemimdi ve baya nefret etmiştim kendisinden.

 Gelelim ikinci yönteme.Bu ürünü bir konjac sünger yardımı ile uygulama yöntemi.Normalde konjac sünger kullanırken üzerine ürün dökme taraftarı değilimdir fakat Pure System'in partiküllerinden arınıp tekrar kullanmak istediğim için bu yöntemi denedim.İyi ki de denemişim bu sayede partiküller konjac süngerin içerisine hapsoluyor ve böylece cildimde sivilce yapma ihtimalini bitiriyorum.Cildimi çok güzel temizliyor ve gözeneklerimde gözle görülür bir küçülme sağlıyor.Duruladıktan sonra asla gerginlik hissettirmiyor.Bilinen üzerine gözenekler doğuştan gelen ve yok olmayan şeylerdir.Hiç bir ürün gözeneklerinizi yok etmeyecektir.O sebeple her gün sabah akşam cildinizi temizlemeyi unutmayın.:)


                                           Nur X.

6 yorum:

  1. Güzel ürünmüş denemek lazım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper ikili ✌ denedim gerçekten muhteşem ��

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Peki biz bu ürünleri nerelerde bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher markalı ürünleri sadece kendi mağazalarında bulabilirsiniz.

      Sil

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...