4 Ağustos 2017 Cuma

Doa- Güneş Kremi SPF 50




     Güneş Kremlerinin fiyatlarından muzdarip olanları böyle alalım.Şimdi size dünyanın en uygun fiyatlı bi o kadar da güzel güneş kremini anlatıyor olacağım.Önce kısaca markadan bahsedip ürünü incelemeye geçeceğim.Marka onlıne satış yapan doğal içerikli ürünler üreten bir cilt bakım markası. Siteye bu linkten ulaşabilirsiniz; https://www.doakozmetik.com/  
 
      Eveet gelelim koca bir yaz kullandığım kremin bendeki etkilerine.Güneş kremlerinden gelen şikayetler her zaman sivilce problemi yaratması yönünde oluyor.Özellikle içeriğindeki yağdan ötürü yağlı ciltlerin kabusu.Krem herhangi cilt tipine uygun olmadığını yazsada ben karma ve yağlı ciltlere daha çok öneririm.


Renksiz olan kremin yapısı  elinize ilk sıktığınızda yumuşak ve yağlı bir hissiyat veriyor.






        Fakat ürünü dağıtmaya başladığınızda yağdan ziyade su olduğunu anlıyorsunuz ve saniyeler içinde cilt tarafında emiliyor.Emilme hızı hayrete düşürüyor insanı.Cildimde ne bir sivilce ne de herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı.İlk birkaç saniye beyazlık bıraksada saniyeler içinde geçiyor.Ürünün fiyatından dolayı baya endişe etsem de beni baya hayal kırıklığına uğratıp mükemmel bir ürün olduğunu kanıtladı.

          Krem hakkında söyleyebileceğim en olumsuz şey suya dayanıklı olmaması ve  2 saatte bir yenilenmesi gerektiği.Bu sebeple eğer güneşte uzun vakit geçireceksem sürekli yanımda ve cilt makyajı yapamıyorum.Ama bu makyajın altında güzel durduğu gerçeğini değiştirmiyor:)Ürünün arkasında yazdığı gibi terledikten,yüzdükten sonra ürünü tekrar sürmeniz gerekiyor. Fiyat 15TL.Hayır şaka değil.:)


                                                      Nur X.


























5 yorum:

  1. Post için teşekkür ederim. Bu kremi araştırıyordum. T bölgem yağlı ve parlak. Kullandığım güneş kremleri yağlandırıyor parlatıyor ve cildimde ağırlık hissediyorum. Çok açık tenliyim lekelerim de var maalesef. Bu krem cildi yağlandırır mı özellikle alın burun ce çenede parlama olur mu? Sende ne kadar zaman sonra yağlanma oluştu ve cildinde ağırlık hissettin mi? Ben de bloguma beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için ben teşekkür ederim.:) T bölgesi yağlı biri olarak ürün bende yağlanma problemi yaratmadı.Sıcaktan dolayı terlemeyle beraber doğal olarak parlama sorunuyla karşılaşabilirsiniz.Çabuk emilimi sayesinde ciltte ağırlık hissettirmiyor.Sevgiler.

      Sil
    2. Teşekkürler. Gün içinde sık sık güneş Kremi yenilemiyorum. Hatta sabah sürüyorum sadece. Güneş kremi Öğle sonu haşlıyor sanki yüzümü. Dedikleri gibi 2 saatte bir yeniden sürsem neler olacağını düşünmek istemiyorum. Sahilde tamam ama eğer kapalı yerdeysen sürekli yenilemek bana anlamsız geliyor. Yüzümde ağırlık olsun istemiyorum. https://guneskrem.wordpress.com/ ←bu blogu incelemeni tavsiye ederim. Çok şey öğrendim. Sevgilerimle.

      Sil

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...