19 Kasım 2017 Pazar

Neutrogena - Visibly Clear Serisi


 Yağsız Yüz Nemlendiricisi



-Kremi ilk ambalajından sıktığınızda oldukça yoğun gibi dursada cilt tarafından hemen emiliyor,
-Özellikle  karma ve yağlı ciltlerin oldukça hoşuna gideceğini düşünüyorum,
-Parlama veya yağlanma yapmıyor,
-Makyaj altında da kolaylıkla kullanabilirsiniz,
-Herhangi sivilce,alerjik reaksiyonla karşılaşmasam da içerisindeki üç çeşit paraben olması içimi pek rahatlatmadı malesef,
-Eski yağsız yüz temizleme jeliyle arasında fark olduğunu gözlemleyemedim.




 Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli,



☄️Yumuşak ,jel bir yapıya sahip,
☄️Kilitli başlığı en sevdiğim özelliklerinden,böylece yanınızda rahatça taşıyabiliyorsunuz,
☄️İçerisinde üç çeşit asit bulunuyor,
☄️Kolay uygulanıyor ve durulamak için yüzünüzü kazımanıza gerek kalmıyor,
☄️Duruladıktan sonra yüzde herhangi bir gerilme yapmıyor,
☄️Çok tatlı bir kokusu var,
☄️Ürün sivilceli ciltlere uygun olarak üretilmiş olsa da benim cildimde herhangi bir sivilce sorununu gidermeye yardımcı olamadı malesef,
☄️Herhangi bir sivilce sorunu yada alerjik bir reaksiyon da göstermedi,
☄️Siyah noktalara iyi geldiğini gözlemleyemedim,
☄️Ürün benim cildimde vaatlerini pek gerçekleştiremedi ne yazık ki. Fakat uygun fiyatlı güzel bir temizleme jeli olduğunu söyleyebilirim. Tabi vaatlerini çok göz önünde bulundurmazsak.



   Sivilce Karşıtı Arınırıcı Tonik



💥Ürünün içerisinde temizleme jelinde de olduğu gibi üç çeşit asit bulunmakta,
💥Sıvı bir kıvamı var,
💥Ciltte nemli ve yapış yapış bir bitiş sağlıyor,
💥Cildimde sivilce yapmadı aynı temizleme jeli gibi herhangi bir sivilce sorunu gidermeye de yardımcı olmadı,
💥Bitişi sizi rahatsız etmiycekse denenmeye değer bi ürün.
💥Şu zamana kadar sanırım çok sevebildiğim ve bitirebildiğim bir tonik olmadı o sebeple yapış yapış olmayan güzel tonik tavsiyelerinizi bekliyorum.




 Seri genel olarak , vaadlerini kenara koyarsak uygun fiyatlı ,kullanılabilir güzel bir seri.  


                                                                            NUR X.





4 yorum:

  1. Bu markanın her ürününü çok seviyorum :) teşekkürler :) takibe alıyorum ;)Blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim <3 Hemen bakıyorum :) Sevgiler.

      Sil
  2. Merhaba 😊 bu seriyi merak ediyordum açık açık düşüncelerinizi belirttiğiniz için teşekkürler 😊 bloğunuzu takip ediyorum, bende yeniyim buralarda bloğuma bekliyorum 😊💕

    YanıtlaSil

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...