14 Kasım 2017 Salı

Çikolatalı Kurabiye



 İdil Yazar'ın videosunu seyrediyoruz saat 22:30 civarları ,sağlıklı beslenmeye karar verdikten bir kaç saat sonra...





 MALZEMELER
-2 Yumurta
-1 Su Bardağı Şeker
-7 Yemek Kaşığı Tereyağ
-1,5 Su Bardağı Un
-1 Yemek Kaşığı Karbonat
-1 Paket Vanilin
-1 Su Bardağı+3 yemek kaşığı Bitter Çikolata(Benim elimde Kahve Dünyası'nın bitterleri vardı onları bıçakla parçalayıp kullandım.)




HAZIRLANIŞI
Tereyağ ve şekeri güzelce çırptıktan sonra üzerine yumurtaları ekleyip tekrar çırptım.Ardından un,karbonat,vanilini ekleyip çırptıktan sonra 1 su bardağıbitter çikolataları ekledim.Hepsini karıştırıp kabıma güzelce yerleştirdikten sonra 3 yemek kaşığı çikolataları üzerine serpiştirdim.. (180 derece fırında 25 dk pişirilmesi tavsiye edilir).Ben davul fırın kullandığım için 10dk içerisinde pişti.




YORUM
Öncelikle bitter sevmiyorsanız sütlü veya beyaz çikolata da katabilirsiniz.Bitter çikolata sevmeyen biri olarak şunu söylüyorum ki; ilk defa içinde bitter olan birşeyi bu kadar çok sevdim.Süt ile dünyanın en iyi çiftleri olabilirler.Verilen tarife göre çikolatası o kadar orantılı ki ,tatlı krizlerine birebir.En güzel yanı da çok pratik olması.Kurabiyelerle tek tek uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz.Miskinler için güzel bir tarif.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...