21 Ocak 2018 Pazar

Essence Nedir? Pure Beauty-Essence Water x Essence



 Essenceları ilk duyduğumdan beri  araştırıyorum ve anladığım kadarıyla ülkemizde çok da popüler değiller.Essencelar tonikten sonra nemlendiriciden önce uygulanan hafif yapılı içerisinde daha çok su tutabilen,yaşlanma karşıtı  Hyalüronik Asit ile cildin prüzsüz ve esnek tutmasına yardımcı  olan ürünler.Teninize içten gelen bir ışıltı sağlarlar.Işıltı dedik yaşlanma karşıtı dedik bilin bakalım bu essencelar nereden geldi?Tabi ki Kore.Korelilerin icat ettiği bir cilt bakım katagorisidir.Asyalı kadınların nem bariyerleri daha ince olduğundan ve nem kaybına daha yatkın olduklarından essencelar onlar için vazgeçilmez adımlar. Daha çok kuru ciltlerin seveceği ve yağlı ciltlere önerilmeyen ürünler.

        Pure Beauty-so glow ESSENCE

 İncecik yapılı neredeyse su gibi bir ürün.Cildinize sürdüğünüz anda emiliyor.Ve ciddi anlamda çok güzel bir ışıltı katıyor.Tonikleme işlemimden sonra bir pompa kadar uygudıktan sonra nemlendiricimi sürüp yatıyorum ve uyandığımda cildim inanılmaz canlı görünüyor.Sivilce,yağlanma veya herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Cildim karma olmasına rağmen bu ürüne bayıldım.



   Pure Beauty-so fresh ESSENCE WATER

 Bu essence ise isminden de anlaşıldığı gibi, su gibi bir ürün.Ürünü bir pamuk yardımıyla cilde uygulanması gerektiği yazıyor fakat tonikten sonra bu adıma da pamuk ile devam etmek pek hoşuma gitmedi.Elimle uyguladığımda ise ürün tek pompada bana çok fazla geldi.Emilimi diğer üründen bir tık daha zaman alıyor.Sonuçları diğer ürünle aynıydı fakat bu ürün bana daha nemli geldi.Herhangi bir sorun yaratmadı.Normal veya karma ciltliyseniz so glow,daha kuru ciltli iseniz bu ürünü öneriyorum.

 Umarım yazı faydalı olmuştur.Essencelar hakkında bildiklerim ve deneyimlerim bu şekildeydi.Essencelar hakkında daha fazla bildiğiniz şeyler varsa yorum bırakmayı unutmayınız.

              Nur X.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...