9 Şubat 2018 Cuma

Farmasi - Eyebrow Pomade(Kaş Pomadı)







🍩İlk deneyimlediğim kaş pomadı Farmasi markasının bu 02 numaralı Brown isimli pomadı.
🍩Ürünün vaadleri;uzun süre kalıcı ve doğal görünümlü olması.
🍩Vaad ettiği gibi kalıcı ve doğal.
🍩Renk tam olarak benim rengim,kumral ve buğday tenlilere uyacağını düşünüyorum.
🍩Ürün kaşınızda kuruyup sabitleniyor.Kontrol edemediğiniz taktirde kaşlarınızı dökme(yolma) ihtimali çok yüksek.
🍩İlk kullandığımda özellikle kaş gövdesinde bıraktığı hissiyattan hiç hoşlanmadım,kaşlarımı birbirine yapıştırdı ve sabitledi.
🍩Ürünün en çok durduğu yeri sevdiğim yer;kaş başlangıcı. Uzun süredir de bu şekilde kullanıyorum.
🍩Ürün çok yumuşak olmadığından aşırı doğal bir şekilde kaş gibi doğal kıl çizgileri atabiliyorsunuz.Asla herhangi bir ürün olduğu anlaşılmıyor.
🍩Şunu da eklemeden kapatmayalım konuyu; benim kaş kıllarım seyrek ve uzunlar o sebepten kaş gövdesinde kontrol edemedim ürünü. Fakat daha ince veya net bir hat oluşturarak kaş çiziyorsanız bütün kaşınıza rahatlıkla kullanabilirsiniz.





Blogdaki diğer Farmasi ürün deneyimlerimi inceleyin;



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...