20 Ağustos 2017 Pazar

NEUTROGENA-Hydro Boost (Makyaj Temizleme Mendili)



 Elime ulaştığından beri her gün makyajımı bu ürün ile temizledim.Snapchatten takip edenler bilir orda ilk izlenimimi paylaşmıştım ve mendil ile temizledikten sonra miceller suya maskara ve makyaj kalıntıları gelmişti.Fakat başka bir yöntem ile denedim ki onu aşırı beğendim.Şöyle ki makyajınızı ne kadar güzel temizlerse temizlesin mutlaka temizleme jeliyle üstünden geçmelisiniz ki makyaj cildinizden tamamen arınsın.
🕊Öncelikle ben pamuğa miceller suyu bocalayıp ya da yoğun bir şekilde yağ ile gözümü ovalamaktan gerçekten nefret ediyorum.Gözüme ürün kaçmamasının önüne geçemiyorum bu da beni aşırı rahatsız ediyor.
🕊En son aldığım temizleme mendili ise @watsonsturkiye markasının mendiliydi ve o kadar sertti ki bırakın gözümü, yüzüme bile uygulayamıyordum.Ve mendil deneme maceram bitmişti ki..
🕊Şimdi akşam eve geliyorum,dizimi açıyorum mendili de elime alıyorum. Fazla bastırmadan bi yandan diziyi izlerken bir yandan da mendili gözümde,yüzümde gezdiriyorum.Bütün dikkatim dizide olduğu için mendil yüzümdeki makyajın neredeyse çoğunu temizliyor.Dip Not;Kesinlikle bastırmıyorum.Böylece miceller suyumu daha az kullanıyorum ve tabi ki gözüme ürün gimesinin önüne geçiyorum.:)
🕊Gerçekten temizleme konusunda oldukça başarılı o sebeple seyahatlerinizde büyük büyük miceller sularını taşımak yerine bu ürünü rahatlıkla yanınıza alabilirsiniz,
🕊Tembeller için aşırı pratik bir ürün ama ben su görmeden temizlendiğini hissedemiyorum diyorsanız da benim gibi kullanıp yağlardan,sulardan tasarruf etmiş olup fazla efor sarfetmemiş oluyorsunuz.
🕊Hassas ciltlilere pek mendil önermiyorum ama gözlerinde rahatlıkla kullanabilirler.Yanma yapmıyor,tahriş etmiyor ve güzel bir kokusu var.Ben herhangi bir sivilce problemi de yaşamadım.Markayı Gratis,Watsons gibi birçok kozmetik mağazasında bulabilirsiniz.


                                        Nur X.






.

1 yorum:

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...